dinsdag 11 oktober 2011

Bewijs

IMG_7882
De buttercup bag dus, ik had het schouderriempje er wel nog niet aan vastgenaaid (was trouwens ook niet simpel, door zoveel lagen stof...). Ik vind het op zich wel een heel leuk patroon!
IMG_7880met rits (en mijn portemonnee er in)
Mijn vorige project: miniversie (twee derde van de afmetingen van het origineel) van de omkeerbare tas
IMG_7886IMG_7884

En dit is de omkeerbare tas in het originele formaat, oftewel mijn maaksel van tijdens de startersworkshop van Schoten Stikt:
IMG_7883 wel een zeer slechte foto...
Ik zal eens proberen een betere te nemen want in't echt is de tas mooier! En heel handig qua formaat, ik gebruik 'm echt dikwijls.
(sorry voor de niet zo schitterende opmaak, ik moet nog een beetje leren hoe ge foto's plaatst enzo)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten