dinsdag 11 oktober 2011

De buttercup bag

Waarschijnlijk de meest gemaakte sacoche ter wereld (in blogland) ;-) dus ik dacht, laat ik dat ook eens proberen.

It's true what they say: hij is wel erg klein. Eigenlijk had ik dat niet door tot op het laatst, vreemd genoeg.
Ik heb de versie met rits gemaakt (meteen mijn eerste rits-ervaring), heel erg op gesukkeld om die er juist in te zetten, ik heb alles 2 keer mogen lostornen, want om een of andere reden zette ik hem er telkens ondersteboven in, aargh.

Uiteindelijk is het gelukt, ik heb wel een naald gebroken, geen idee hoe, niet op de rits gestikt ofzo maar ineens kling, naald in twee.

Ik had er oorspronkelijk ook een gsmzakje in gemaakt maar dat heb ik er op 't laatst terug uitgetornd, ik vond dat het veel plaats leek in te nemen in de tas en 't is nu niet dat ik in zo'n klein tasje lang zal moeten zoeken naar mijn gsm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten