dinsdag 25 oktober 2011

Koordjestasje

Wat is de juiste benaming voor zo'n drawstring bag?

In ieder geval: ik verveelde mij daarjuist (ik was namelijk vanmorgen, nadat ik m'n dochter naar school gebracht had, terug in slaap gevallen en ettelijke uren (!) later pas terug wakker geworden (met zo een grote plooi/streep in mijn gezicht, aargh, dat heb ik nu altijd hé) , dus nu kan ik niet echt slapen), en ik dacht, als ik nu eens foto's maak van het zakske dat ik vorige week maakte bij Schoten Stikt.
Tasje aan de haakTasje op de chauffageTasje op de chauffage, open

Intussen heb ik het al gebruikt, eerst om mijn fototoestel in te steken, maar dat was een beetje onnozel, want dat zit eigenlijk al in een camerazakske (van den Hema, niet zelfgemaakt voorlopig).
Daarna heb ik er mijne schmink in gestoken die ik ergens mee naartoe moest nemen. Eigenlijk is het best een handig formaat. Misschien dat ik er zo nog een paar maak voor allerlei doeleinden.

Trouwens: ik had hier en daar (en bijvoorbeeld vandaag hier nog) al gelezen dat je eigenlijk altijd foto's moet proberen te nemen zonder flits. En 't is nog waar ook, dat geeft echt veel schonere resultaten!! We zijn dus een stap dichter bij een volwaardige blog met fatsoenlijke foto's ;-)

Aangezien het 00u30 was toen ik de foto's nam en we hier geen middernachtzon hebben, moest ik wel terugvallen op kunstlicht. Ik heb gegokt op de badkamer en daar bleek het licht best ok. De chauffage is natuurlijk niet zo ideaal als ondergrond, en misschien was een fleurige achtergrond wel leuk geweest in combinatie met het grijze stofje, maar da's voor volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten