vrijdag 7 oktober 2011

Vakantie!

Of toch bijna. Dit weekend moet ik nog 1 dag werken en daarna heb ik verlof! Ik kijk er echt naar uit. Wegens een paar zieken enzo op het werk, en natuurlijk het feit dat al m'n collega's in de zomer hun verlof opnamen en we dus een beetje onderbezet waren, heb ik heel de zomer eigenlijk non-stop gewerkt tot nu toe... kan me eigenlijk mijn laatste verlof niet eens herinneren. Dus heb ik er echt wel een beetje nood aan.

Mijn lief heeft geen verlof, grootse plannen zijn er niet, dus ik ga echt gewoon relaxen, opruimen (maar dan op 't gemak) (het gemak zelf moet niet opgeruimd worden, da's zowat de enige kamer waar dat gezegd over kan worden), en ja, hopelijk een beetje achter het naaimachien zitten natuurlijk hé.

Intussen heb ik trouwens eindelijk al die foto's van mijn fotoapparaat gehaald dus ik ga proberen eens een foto te trekken van mijn maaksels. Intussen zijn het er trouwens al *gasp* drie!
Ik heb mijn project van dinsdagavond afgewerkt gisteren.

Helaas ben ik er niet zo heel content van, het is echt allesbehalve perfect (vorige keer was het beter gelukt) dus ik weet nog niet goed wat ik ermee ga doen. Tornen of niet... De ene kant ziet er zeker doenbaar uit, maar de binnenkant (die dus ook buitenkant zou moeten kunnen zijn, ah ja een omkeerbare tas) is heel wat minder. Allee 't is eigenlijk gewoon het rondomrond stikken bovenaan dat nogal slordig is aan de ene kant, maar da's natuurlijk wel iets dat je echt ziet.

Maar goed, misschien kan ik hem toch gewoon aan m'n nichtje geven en gewoon doen alsof het een niet-omkeerbare tas is met een leuke binnenkant ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten