donderdag 29 december 2011

Cadeautjes

Oef, 't is lang geleden sinds mijn vorige post! Tja de kerstdagen hé.

Maar ik heb de laatste dagen nog wel wat aan het naaimachien gezeten, om nog wat cadeautjes te fabriceren. Mijn schoonfamilie woont in het buitenland en we gaan nog een pakket naar hun opsturen met vanalles erin en ik wou er toch ook iets zelfgemaakt insteken, haha ik kon me niet inhouden. ;-)

Omdat ik iets wou maken dat (bijna) zeker zou lukken en bruikbaar zou zijn, ging ik voor Creatinneling's omkeerbare boodschappentassen.

Ik begon vorige week al aan die voor schoonma, na (zoals gewoonlijk) veel getwijfel over de stoffenkeuze. Gisteren legde ik daar de laatste hand aan. Vandaag werkte ik een mini-versie van de tas af voor een van m'n nichtjes. Ik was weken maanden geleden al aan dat tasje begonnen, maar de allerlaatste stap, het topstitchen, was echt volledig mislukt dus ik had het dan maar achter in de kast gesmeten. Maar vandaag heb ik mijn tornmesje stevig vastgegrepen, eens diep ingeademd en ik ben er gewoon aan begonnen. Eigenlijk was het vrij snel af. :-)

Daarna wou ik nog iets maken voor een van m'n schoonzussen, ik twijfelde want ik dacht eerst een kleiner tasje, zoals de buttercup of verypurpleperson's reversible bag te maken, maar uiteindelijk heb ik toch nog een Creatinnelingtas gemaakt :-)
What can I say, ik vind dat gewoon een heel handige en leuke tas en eigenlijk is ze vrij snel ineengestoken en ziet er mooi uit, en dan nog omkeerbaar ook!
Echt hé, zo gaan er nog veel van onder mijn naaimachien rollen, daar ben ik zeker van.

Ik hoop dus dat ze er blij mee zullen zijn en ze kunnen gebruiken!

1 opmerking:

  1. Dag Lies,
    Je hebt mijn give-away gewonnen! Ik hoop dat je er blij mee bent, ik gun het je van harte!! Ik moet alleen nog je adres hebben dat kan je versturen naar vanlore@yahoo.com
    Vriendelijke groeten, Lore

    BeantwoordenVerwijderen