zondag 18 december 2011

Repetitio mater scientiae est

Of was het nu zelfkennis die het begin van alle wijsheid is? Gnoti sauton!

Mijzelf kennende (namelijk echt nog wel een beginner op naaigebied), kan wat herhaling in ieder geval geen kwaad, dus ik maakte vandaag nog zo een tasje met rits, hetzelfde als in mijn vorige post, volgens de handleiding van Miss Stik maar met mijn "2D-naar-3D" aanpassingen ;-) Ik weet het, mijn uitleg is echt niet duidelijk, maar ik maakte er "doos"-hoekjes in zoals bijvoorbeeld ook in de hobo sack enzo, eigenlijk echt niks aan.

En ja, waar ik vorige keer nog enkel dacht dat het wel snel ineengenaaid zou zijn, ging het deze keer écht vlot. Zo leuk!
Ok, het topstitchen (aan de rits) heb ik wel 1 keertje losgetornd omdat ik het toch wat scheef vond, maar in vergelijking is dat verwaarloosbaar.

Natuurlijk had ik er bij de eerste poging maar wat met mijn klak naar gesmeten, en dus geen afmetingen opgeschreven ofzo... Deze keer knipte ik een lapje van ongeveer 16 op 39cm.

Ik gebruikte de blauwe versie van de paddenstoelenstof (blauwe paddenstoeltjes op bruine achtergrond) voor het tweede tasje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten