zondag 29 april 2012

Hemdje

Onder wederom deskundige begeleiding maakte ik mijn eerste hemdje.
Daar kruipt wel wat werk in! Ik moet ook leren om een pak preciezer te werken; dat werd me hier weer maar eens duidelijk. ;-)

Ik ontdekte weer een paar nieuwigheden, zo naaide ik voor het eerst een knoopsgat. Nu ja, eigenlijk deed mijn machien dat, met de handige 1-staps knoopsgatenfunctie. Foolproof!

Helaas geen foto met model - ze heeft het wel even aangehad maar ze wou het niet aanhouden... raar.

Ik denk dat die band onderaan (waardoor het hemdje ook niet helemaal open kan en dus over het hoofd moet getrokken worden) misschien niet zo comfi zat? Ik ga het nog even afwachten en als ze het echt niet wilt dragen zo, haal ik die band er misschien af. Of knip de band ook door en doe er een striklint aan op de een of andere manier. Het is nochtans een leuk modelletje met die elastische band onderaan...



knoopsgat & knoopje
net echt hé!


4 opmerkingen: